Data:



Pažymėdami jūs sutinkate, kad jūsų asmeniniai duomenys bus tvarkomi pagal UAB "Fakto" autocentras privatumo politiką.

NAUJASIS „Ë-C4“ – 100 PROC. ËLEKTRINIS IR NAUJASIS „C4“

Naujasis „Citroën C4“ ir „ë-C4 100% ëlectric“ – tai modernus ir technologijų turtingas kompaktiškas sedanas, prieinamas su 3 variklių variantais: 100 proc. elektrinis, benzininis arba dyzelinis – visi šie varikliai yra efektyvūs, galingi ir puikiai patenkins jūsų poreikius.


„Citroën“ išrado iš naujo kompaktišką sedaną su 3 variklių variantais: 100 proc. elektrinis, benzininis arba dyzelinis

Atraskite Ë-C4 100 PROC. ËLEKTRINIS


 

Atraskite naująjį „Citroën ë-C4“ – 100 proc. ëlektrinis ir naujas „C4“ vaizdo įraše

 

 

2020 m., „Citroën“ tęsia savo puolimą elektromobilių fronte pristatydami naująjį „ë-C4“ – 100 proc. elektrinį ir naująjį „C4“: tai naujas „Citroën“ dizaino etapas, išskirtinis važiavimo komfortas ir variklių pasirinkimas: 100 proc. elektrinis, benzininis arba dyzelinis.

Naujasis „ë-C4“ – 100 proc. ëlektrinis ir naujasis „C4“ – tai 92 metų amžiaus kompaktiškų „Citroën“ sedanų įpėdiniai. Nuo 1928 m., viena kitą pakeitė 10 sedanų kartų, kurių buvo parduota net 12,5 milijonų vienetų.

Naujuosius „Citroën ë-C4 100% ëlectric“ ir „Citroën C4“ galite užsisakyti jau šiandien.

ĮKVĖPIANTIS STILIUS IR UNIKALI TAPATYBĖ

Naujasis „Citroën C4“ išsiskiria iš konkurentų rasdamas būdą suderinti:
● kompaktiško sedano eleganciją, sklandumą ir dinamiškumas: aerodinamiškas siluetas, rafinuotos linijos ir unikalios grafinės detalės, naujo išskirtinio dizaino priekiniai ir galiniai žibintai.
● padidinto pravažumo automobilio galia ir charakteris: dideli ratai, plačios ir raumeningos linijos..

„CITROËN“ PAKABA SU PROGRESINIAIS HIDRAULINIAIS RIBOTUVAIS „BUTÉES HYDRAULIQUES PROGRESSIVES®“ 

Naujajame „C4“ yra sumontuota „Citroën“ pakaba su progresiniais hidrauliniais ribotuvais „Butées Hydrauliques Progressives“, užtikrinančiais neprilygstamą komfortą, lyg skristumėte ant skraidančio kilimo, kad kelionės metu jaustumėtės patogiau, o vairavimas būtų dinamiškesnis ir malonesnis. 

Pakabos veikimo principas yra paprastas. „Citroën“ pakabose su hidrauliniais progresiniais ribotuvais „Butées Hydrauliques Progressives®“ sumontuoti du hidrauliniai ribotuvai: po vieną – išcentrinėms ir koncentrinėms jėgoms. Taigi pakaba turi dvi funkcijas, priklausomai nuo apkrovos:

● automobiliui riedant per nedidelius nelygumus, vertikalūs važiuoklės judesiai valdomi pasitelkus spyruoklės ir amortizatoriaus agregatą, nenaudojant hidraulinių ribotuvų. Šios technologijos dėka atrodo tarsi automobilis skrietų virš kelio nelygumų – tai skraidančio kilimo efektas.
● automobiliui riedant per didelius nelygumus, spyruoklės ir amortizatorius agregatas veikia kartu su hidrauliniais ribotuvais, kurie laipsniškai lėtina judėjimą, taip padedant išvengti staigių smūgių. Hidraulinis ribotuvas sugeria ir išsklaido sukauptą energiją. Todėl išvengiama bet kokios atatrankos, keleiviai yra puikiai izoliuoti nuo kelio paviršiaus nelygumų.

„ADVANCED COMFORT“ SĖDYNĖS

 

DIDELIS ATIDAROMAS PANORAMINIS STIKLINIS STOGLANGIS

 

Išskirtinė „Citroën“ inovacija – sėdynės „Advanced Comfort“:
● 15 mm storio sutirštintos putos, užtikrinančios sėdynių minkštumą ir standumą nuo pat pirmo prisilietimo,
● didelio tankio putos, užtikrinančios optimalų komfortą: efektyvesnis vibracijų slopinimas, atsparumas išsėdėjimui ir ilgaamžiškumas.

 

Naujajame „Citroën C4“ sumontuotas didelis panoraminis stiklinis stoglangis, leidžiantis mėgautis saulės voniomis keleivių salone. Šis stoglangis yra komplektuojamas su elektra valdoma užuolaida, leidžianti reguliuoti apšviestumą.

INTERNETINIS RYŠYS

Naujasis „C4“ pasižymi naujausiomis ryšio technologijomis:
● Planšetinis kompiuteris su 10 col. jutikliniu ekranu leidžia keisti transporto priemonės parametrus, valdyti multimedijos sistemą, taip pat telefoną, klimato kontrolę ir navigacijos sistemą. Taip pat yra galimybė naudoti balso atpažinimo sistemą,
● „Connect Play“, su funkcija „Mirror Screen“ yra suderinama su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“,
● belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas,
● „Connect Assist“, nemokama, be abonemento ir 24 val. per parą ir 7 dienas per savaitę prieinama pagalbos ir pagalbos tarnybų iškvietimo, pagalbos su geografinės padėties nustatymo funkcija,
● „Connect Nav“, naujausios kartos 3D navigacijos sistema su interneto ryšiu,
● „ConnectedCAM Citroën®“: tai trečiasis „Citröen“ modelis po „Citroën C3“ ir padidinto pravažumo „Citroën C5 Aircross“, kuriame naudojama ši sistema.

TECHNOLOGIJOS: 20 PAGALBOS VAIRUOTOJUI SISTEMŲ

20 pagalbos vairuotojui technologijų, užtikrinančių didesnį saugumą, komfortą ir ramybę kelionės metu:
● palengvinkite kasdienį gyvenimą su Laisvų rankų prieigos ir užvedimo sistema „Proximity“, „Park Assist“ ir „Vision 360“, spalvotu skaitmeniniu prieš akis esančiu ekranu, automatiniu tolimųjų šviesų perjungimu ir kt.,
● kelionėse saugumą užtikrina sistemos „Highway Driver Assist“, prisitaikanti greičio palaikymo sistema su „Stop&Go“ funkcija, aklosios zonos stebėjimo sistema, pagerinto kelio ženklų ir rekomendacijų atpažinimo sistema, „Active Safety Brake“ it kt.

GALIOS AGREGATAS: 100 PROC. ËLEKTRINIS

 

MOTORIZACIJOS: BENZINAS ARBA DYZELINAS

 

Naujasis „Citroën ë-C4“ – 100 proc. ëlektrinis užtikrina tylų ir nesudėtingą važiavimą, kuris yra tiek pat dinamiškas, kiek ir tylus:
● 100 kW / 136 AG,
● iš karto prieinamas 260 Nm sukimo momentas,
● įkrovimas iki 80 proc. vos per 30 min.* užtikrina autonomiją iki 350 km,
● 50 kW akumuliatoriui suteikiama garantija – 8 metams arba 160 000 km – ne mažiau kaip 70 proc. įkrovos.
* Naudojant 100 kW viešąsias įkrovimo stoteles.

 

Naujasis „Citroën C4“ prieinamas su naujos kartos „Euro 6d“ benzininiais ar dyzeliniais varikliais:
● sklandus ir efektyvus vairavimas,
● su benzininiu varikliu, galios pasirinkimas nuo 100 iki 155 AG,
● su dyzeliniu varikliu – nuo 110 iki 130 AG,
● o vėliausios kartos automatinė pavarų dėžė EAT8 su 8 pavaromis užtikrina sklandų pavarų perjungimą ir kontroliuojamą išmetamųjų teršalų kiekį.

8-SPEED AUTOMATIC GEARBOX

8 pavarų automatinė pavarų dėžė „EAT8“ yra sujungta su nauja giljošu raižyta metaline pavarų perjungimo rankenėle. Jos pagalba galima lengvai pasirinkti 3 padėtis (R, N ir D) – važiuoti į priekį, neutralią pavarą arba važiuoti į priekį. Taip pat galima paspausti 2 mygtukus:
● P – stovėjimo režimas,
● M – mechaninio pavarų perjungimo režimas modeliuose su benzininiu ar dyzeliniu varikliu,
● B – stabdžių režimas modeliuose su elektriniu varikliu.

DIZAINAS

Novatoriškas ir technologiškai pažangus priekinis skydelis

 

Aerodinaminis profilis

 

„Citroën C4“ – dinamiškas ir ryžtingas charakteris:
● aukštas, išgaubtas variklio dangtis,
● automobilio priekis, kuriame integruoti naujieji „Citroën“ estetiniai elementai: lengvai atpažįstami markės „V“ formos žibintai, dviejų aukštų priekiniai žibintai ir chromuotas markės ženklas, ištemptas per visą automobilio plotį,
● prezentacija, išryškinanti „Citroën 100% LED Vision“ technologiją, naudojamą priekiniuose dienos žibintuose ir rūko žibintuose.

 

Itin aerodinamiškas profilis, pasižymintis dideliu salono tūriu, kurį akcentuoja kelios švelnios, tačiau tarsi prie raumeningo kūno prigludusios kėbulo linijos, pabrėžiančios automobilio galią ir charakterį. Trumpi atstumai tarp ratų ašių ir automobilio priekio bei galo, didelio skersmens ratai (690 mm) ir 156 mm prošvaisa – didesnė nei konkurentų, – suteikia automobiliui unikalaus aukšto, ryžtingo ir pasitikėjimo pilno kėbulo pojūtį, tarsi automobilis būtų pasiruošęs šuoliui.

Dinamiška ir tvirta užpakalinė automobilio dalis

 

31 kėbulo spalvų kombinacija, 6 salono apdailos stiliai

 

Užpakalinė automobilio dalis suteikia dinamiškumo ir tvirtumo pojūtį, tuo pačiu suteikia didelio tūrio bagažinę (380 l). Naujasis „C4“, kurio gale sumontuotas pasviras galinis langas, aerodinamiškas aptakas ir žibintai, kuriuos jungia blizgi juoda juosta, pasižymi unikaliu ir iš konkurentų išsiskiriančiu dizainu, taip pat lengvai atpažįstamu nauju markės „V“ formos šviesos diodų apšvietimu.

 

● 7 kėbulo atspalviai: Blanc Banquise (ledo balta), Noir Obsidien (obsidiano juoda), Gris Acier (plieno pilka), Gris Platinium (platinos pilka), Rouge Elixir (eliksyro raudona), Brun Caramel (karamelės ruda), Bleu Iceland (Islandijos mėlyna)
● 5 spalvų paketai: „Glossy Black“ (blizgi juoda), „Sable Métal“ (metalo smėlio), „Gris Texturé“ (tekstūruota pilka), „Anodised Deep Red“ (anoduota intensyvi raudona) ir „Anodised Blue“ (anoduota mėlyna) – pastaroji prieinama tik naujajam „ë-C4 100% ëlectric“.
● 6 interjero apdailos stiliai, pasižymintys šiltomis medžiagomis ir tiek subtiliais, tiek gyvesniais atspalviais: standartinis apdailos stilius ir 5 apdailos stiliai, prieinami pasirinkus modelį su „Advanced Comfort“ sėdynėmis: „Urban Grey“ (miesto pilka), „Metropolitan Grey“ (metropoliteno pilka), „Metropolitan Blue“ (metropoliteno mėlyna), „Hype Black“ (ažiotažo juoda) ir „Hype Red“ (ažiotažo raudona).

NAUDINGOS IR IŠMANIOS DAIKTŲ PASIDĖJIMO VIETOS

TIK „CITROËN“ PRIEINAMAS „SMART PAD SUPPORT®“

 

ERDVI BAGAŽINĖ

 

Naujajame „C4“ yra unikalios priekiniam keleiviui prieinamos daiktų pasidėjimo vietos ir įranga:
● „Citroën“ „Smart Pad Support®“ – tai išmani ištraukiama atrama, tiesiogiai integruota prietaisų skydelyje, leidžianti saugiai pritvirtinti bet kokio prekės ženklo planšetinį kompiuterį, kad keleivis galėtų mėgautis joje rodomu turiniu,
● priešais keleivį prietaisų skydelyje įrengtas stalčius, leidžiantis jame laikyti planšetinį kompiuterį.

 

„Citroën C4“, pasižymintis erdvia ir paprasta naudoti 380 l tūrio bagažine, yra savo rinkos segmento centre. Dviejų padėčių grindys suteikia galimybę padalyti bagažinę į kelis skyrius, taip pat naudotis plokščiomis grindimis, nuleidus galinę sėdynę. Grindis galima laikyti pasviras, kad būtų lengviau pakrauti bagažinę.

CENTRINĖ KONSOLĖ

 

DAUG ERDVĖS GALINIAMS KELEIVIAMS

 

Centrinė konsolė, aukšta ir plati, sukurta taip, kad joje būtų kiek įmanoma daugiau daiktų pasidėjimo vietų:
● mobiliųjų įrenginių įkrovimo zona, kurioje galite pastatyti išmanųjį telefoną ir jį įkrauti,
● 2 USB lizdai,
● erdvi daiktų pasidėjimo vieta priešais konsolę su skyrelių dangčiu,
● nedidelė daiktų pasidėjimo vieta priešais pavarų perjungimo svirtį smulkiems daiktams pasidėti,
● erdvi centrinė daiktų pasidėjimo vieta, su galimybę ją uždengti uždanga, kurioje yra du puodelių laikikliai,
● didelė daiktų pasidėjimo vieta po atidaromu centriniu porankiu.

 

Naujame „Citroën C4“ yra:
● erdvus salonas, kuriame yra daug vietos gale sėdintiems keleiviams, užtikrinant maksimalų komfortą, suteikiant daug erdvės kojoms – daugiausiai savo klasėje (198 mm),
● naudingos daiktų pasidėjimo vietos, pavyzdžiui: 1 daiktų pasidėjimo vieta porankyje, puodelių laikikliai, ir kt.
● Iki 2 USB lizdų.

INTERNETINIS RYŠYS

CITROËN CONNECT PLAY

„Mirror Screen“ technologija, suderinama su „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto“, leidžia prijungti mobilųjį telefoną ir rodyti jo ekrane matomą vaizdą automobilio ekrane. Tokiu būdu vairuotojas gali nesunkiai peržiūrėti savo daugialypės terpės turinį ir tiesiogiai bei paprastai valdyti savo išmanųjį telefoną ir su juo suderinamas programas planšetinio kompiuterio jutikliniame ekrane.

CITROËN CONNECT ASSIST

„Connect Assist“ – tai pagalbos tarnybų iškvietimo ir pagalbos paslauga su geografinės padėties nustatymo funkcija. Įvykus avarijai ar susiklosčius bet kokiai kitai situacijai, kuomet yra reikalinga skubi pagalba, ši sistema leidžia leidžia iškviesti atitinkamas pagalbos tarnybas – arba automatiškai, arba automobilio keleiviui paspaudus mygtuką „SOS“. Ši paslauga teikiama visą parą, 7 dienas per savaitę, ji nereikia užsisakyti papildomai.

SAUGA IR 20 PAGALBOS VAIRUOTOJUI SISTEMŲ

PAGALBINIAI VAIZDO ĮRAŠAI IR (ARBA) PAMOKOS NAUJŲJŲ „CITROËN C4“ VAIRUOTOJAMS

KOMFORTAS: „SMART PAD SUPPORT CITROËNTM“

Kaip įdiegti „CitroënTM Smart Pad Support“ įrangą „Citroën C4“ ir „ë-C4“ automobiliuose? Kokie jos privalumai?

TECHNOLOGIJOS: „HIGHWAY DRIVER ASSIST“

„Highway Driver Assist“ sistema – kas tai? Kaip ją suaktyvinti?

TECHNOLOGIJOS: „ACTIVE SAFETY BRAKE“

Kaip veikia „Active Safety Brake“ sistema?

TECHNOLOGIJOS: „PARK ASSIST“

Kaip suaktyvinti „Park Assist“?


Garantija: 5 metų пробега

Darbalaukio versija