Pridėta 25.05.2020

Kiek daugiau nei prieš du dešimtmečius ir 1,7 milijonus parduotų automobilių „Citroën“ sukūrė naują automobilių klasę - lengvąjį keleivinį furgoną (MPV). Tai buvo kompaktiškas, paprastas ir labai funkcionalus automobilis, sukurtas naudojant daug hečbeko dalių tam, kad būtų išlaikyta maža kaina, o salone esančia erdve šis modelis lenkė visus kitus šeimos automobilius.

Ne už ilgo visi pradėjo gaminti kažką panašaus, kas turėjo dvi stumdomas galines šonines dureles, penkias erdvias sėdėjimo vietas ir didžiulę erdvę bagažui, į kurią galima sutalpinti ne tik visos šeimos daiktus, bet ir virtuvinį baldų rinkinį. Šis modelis buvo toks sėkmingas, kad per 22 gyvavimo metus buvo tik dvi jo kartos.

Dabar prieš akis turime trečios „Citroën Berlingo“ kartos atstovą. „Berlingo“ galima rinktis iš dviejų variantų: įprasto dydžio 4,4 metrų ilgio penkių vietų arba 35 cm ilgesnio septynių vietų. 

 

Koks jausmas „Berlingo“ viduje?

Standartiniame „Berlingo“ salone rasite 28 dėtuves, bendrai sudarančias net 186 litrus vietos įvairiems daiktams ar įrenginiams, o bagažinė gali praryti net 775 litrus bagažo - visu šimtu litrų daugiau nei ankstesniame modelyje. Pakrauti bagažinę labai lengva dėl plačiai į viršų atsidarančio galinio dangčio ir itin žemos pakrovimo linijos. Ant stogo sumontuoti bėgeliai, primenantys esančius ant „Citroen C4 Cactus“ modelio stogo, dėka kurių ant stogo bagažinės galėsite susikrauti visų atostogų daiktus.

Nors daili išvaizda sufleruoja kitaip, „Berlingo“ siūlo milžinišką erdvę visiems keleiviams. Priekinėse sėdynėse atsisėdus aukštam ir persivalgiusiam vairuotojui lieka tiek pat vietos ir už jo sėdinčiam keleiviui. Tiek priekyje, tiek gale sėdintys aukšti keleiviai turės pakankamai vietos galvai ir nereikės remtis į stogą.

Kiekviena vidurinės eilės sėdynė susilanksto atskirai, taip pat susilankstyti gali ir priekinė keleivio sėdynė, tad vairuotojas gali nesunkiai vežti kad ir trijų metrų rąstus. Septynių vietų modelyje vietoj trijų vietų keleiviams gale jos net penkios, bet nors bagažinėje vietos krepšiams yra pakankamai daug, jos čia mažiau nei penkių vietų modelyje.

Berlingo talpumas

 

Ar „Berlingo“ vairuojasi labiau kaip lengvasis automobilis ar autobusiukas?

„Berlingo“ akimirksniu padaro gerą įspūdį, nes yra visiškai kitoks nei įprastas sedanas ir tuo geriau jam. Važiuoja tyliai ir minkštai, nors kartais jaučiasi lengvas siūbavimas, kuris buvo stiprus pirmajame modelyje. Tiesa, šiame modelyje jis daug geriau sukontroliuotas dėl tinkamų amortizatorių. Važiuoklė sugeria nelygumus ir puikiai susitvarko su smulkiomis duobelėmis.

Vairavimas yra tikslus ir automobiliu lengva manevruoti. Taip pat yra specialus parkavimo režimas, kurio dėka vairavimas manevruojant mažu greičiu tampa itin lengvas. Nors tiesą sakant būtų galima apsieiti ir be šio režimo. Vairuojant vikriau automobilis linkęs kartais paleisti priekį šiek tiek slysti, bet turint omenyje aukštą kėbulą ir minkštą važiuoklę, posūkius „Berlingo“ įveikia labai mažai siūbuodamas ir užtikrintai laikydamasis kelio.

„Puretech“ varikliai yra nuostabūs: dirba švelniai aukštesnėse pavarose net variklio sūkiams esant žemiau 2000 aps./min, o tarp 3000 ir 4000 apsisukimų variklis tampa stebinančiai guvus. Kitą vertus tai nėra į sportiškumą orientuotas agregatas ir kelti sūkius virš 5500 aps./min prasmės nėra. Dyzelinis motoras su aštuonių pavarų automatine pavarų dėže taip pat pakankamai galingas ir tolygus.

 

Taigi, ar turėtumėte pirkti šį automobilį? Jeigu mėgstate šiek tiek ekscentrišką „Berlingo“ būdą - tikrai taip!

Autocar.co.uk automobilio vertinimas:

Berlingo įvertinimas


 
 

 

Darbalaukio versija