Pridėta 28.05.2020
carbuyer.co.uk apie „Citroën C3 Aircross“
Mažų SUV pasirinkimas rinkoje šiuo metu yra labai platus, todėl „Citroën C3 Aircross“ tenka susidurti su visa armija konkurentų. Tad jeigu rinksitės krosoverį, turėtumėte rasti tokį, kuris jums idealiai tinka.
Nors „Citroën“ į šį segmentą atvyko šiek tiek pavėluotai, gamintojas turi vieną ilgiausių istorijų gaminant mažus ir praktiškus automobilius. „C3 Aircross“ tapo „C3 Picasso“ modelio įpėdiniu, tad pastarojo vienatūrio fanai dabar turėtų pereiti į SUV stovyklą. Geros naujienos daugeliui yra ir tai, kad „C3 Aircross“ išlaikė dizaino ekscentriškumą, kartu su madinguoju „C4 Cactus“. Išvaizdą padėjus į šoną po kėbulu rasime platformą, kuria automobilis dalijasi su „Citroën C3“.
„C3 Aircross“ siūlomas kartu su 1,2 litro darbinio tūrio PureTech turbo benzininiais varikliais, išvystančiais 109 arba 129 arklio galias; CO2 emisijos atitinkamai 141-154g/km silpnesnio modelio su mechanine pavarų dėže ir 150-158 g/km galingesnio varianto su automatine pavarų dėže. Siūlomas ir 1,5 litro darbinio tūrio BlueHDi dyzelinis motoras, išvystantis 99 AG ir išmetantis vos 126-137 g/km CO2. Šis variklis jau anksčiau yra įrodęs savo privalumus ir šiame automobilyje jis suteikia galingumą plačiame sūkiu diapazone. Įsibegėjimas nuo 0 iki 100 km/val trunka 10.8 sekundės. Degalų sąnaudos taip pat maloniai stebina.
Aukštesnė važiuoklė leidžia „C3 Aircross“ lengviau susitvarkyti su kelio nelygumais, o vairuotojas ir keleiviai pajus tik didesnius nelygumus. Posūkiuose „C3 Aircross“ taip pat puikiai laikosi ir kėbulo pasvirimai neverčia skrandžio virpėti, o padangos puikiai išlaiko sukibimą su keliu. Kitą vertus reikėtų suprasti, kad tai tikrai nėra sportiškas automobilis.
Lengvojo lydinio ratai ir priekyje bei gale esančios dugno apsaugos imitacijos suteikia automobiliui visureigio įspūdį, o įsėdus į vidų galima mėgautis moderniomis technologijomis: greičio palaikymo sistema, įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos sistema, septynių colių multimedija kartu su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“. Pasirinkę aukštesnę komplektaciją galėsite rinktis vieną iš 85 įmanomų stogo ir kėbulo spalvų kombinacijų - tai lyg kompensacija tiems, kurie pasigedo „C4 Cactus“ modelyje esančių kėbulo dekoracijų. Aukštesnės komplektacijos automobilis turės ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankius bei tokias funkcijas kaip navigacija ir parkavimo jutikliai.
Visos galinės sėdynės yra sumontuotas ant atskirų bėgelių, todėl jas galima slankioti pirmyn ir atgal taip padidinant bagažinės erdvę arba paliekant daugiau vietos keleivių kojoms. Bagažinės talpa, priklausomai nuo sėdynių padėties, svyruoja nuo 410 iki 520 litrų, o tai yra geri rodikliai šios klasės automobiliui. Suaugusieji turės pakankamai vietos automobilyje, tik aukštesni keleiviai gali pasigesti vietos galvai sėdint gale, ypatingai jeigu automobilyje sumontuotas panoraminis stoglangis.
Saugumas šiame automobilyje užtikrintas, o tai įrodo penkių žvaigždučių įvertinimas Euro NCAP testuose. Automobilyje sumontuotos ne tik saugos oro pagalvės, bet ir tokios technologijos, kaip avarinio stabdymo sistema ar įspėjimas dėl susidūrimo.
Apibendrinant galima teigti, kad „C3 Aircross“ yra kruopščiai apgalvotas automobilis, kuris galbūt ir nusileidžia kai kuriems konkurentams savo vairavimo savybėmis, bet gerokai daugiau laimi prieš juos dėl savo puikiai sukomplektuoto bei komfortiško interjero. O tai, galų gale, ir yra tai ko ieško daugelis mažųjų SUV pirkėjų.